کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9323 | مشاهده و دانلود: 749458027 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/02 | اعضاء: 317861 | نظرات: 37946
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

معالجه و تجویز نسخه توسط هوش مصنوعی

به گزارش سافت گذر، و بر اساس اعلام یک شرکت استارتاپی انگلیسی، هوش مصنوعی می تواند همانند یک دکتر نسخه تجویز کند.

هوش مصنوعی یادگیری ماشینی یادگیری عمیق سیستم

 این شرکت که Babylon Health نام دارد، در روز چهارشنبه اعلام کرد که آزمایشی که لازم بود را به تکنولوژی هوش مصنوعی خود ارائه کرد و جالب اینکه این سیستم نسبت به انسانها بهتر جواب داد.

Babylon Health از هوش مصنوعی چندین سؤال به عنوان پرسش های نمونه از تشخیص بیماری پرسید و این سیستم توانست در نخستین بار 81 درصد امتیاز کسب کند در حالی که میانگین امتیاز انسانهای پزشک 72 درصد بود که تازه این امتیاز نیز طی پنج سال اخیر کسب شده است.

Babylon می گوید هر چه هوش مصنوعی بیشتر مطلب یاد می گیرد، در آزمایش های آتی خود امتیازهای بیشتری دریافت می کند.

این شرکت همچنین تشخیص هوش مصنوعی را در مقابل تشخیص 100 پزشک باتجربه قرار داد که طی این آزمایش چندین نمونه از علائم بیماری های مختلف را آورد. جالب این بود که دقت هوش مصنوعی به 80 درصد می رسید ولی دقت پزشکان از 64 تا 94 درصد تغییر می کرد. به علاوه، هنگامی که صحبت از تشخیص بیماری های رایج شد، دقت هوش مصنوعی به 98 افزایش پیدا کرد ولی دکترها دقتی میان 52 تا 99 درصد داشتند.

این گزارش با همکاری پزشکان دانشگاه استنفورد و مؤسسه پزشکی از دانشگاه Yale انجام شد.

به گزارش سافت گذر، علی پارسا، مدیرعامل Babylon Health می گوید که هوش مصنوعی یک ابزار ارزشمند است و می تواند نقص های علم پزشکی را به راحتی بپوشاند.

او در بیانیه ای اعلام کرد:(( حتی در کشورهای ثروتمند، هزینه معالجات پزشکی به طور قابل توجهی در حال افزایش بوده و زمان انتظار برای انجام این کار نیز زیاد شده است. به همین خاطر، سیستم های هوش مصنوعی می توانند هزینه های معالجات پزشکی را کاهش دهند و مشکلات معالجه توسط پزشکان را از بین ببرند)).

به گزارش سافت گذر، از هوش مصنوعی در دیگر زمینه های علم پزشکی نیز استفاده می شود. محققان توسط سیستم های یادگیری عمیق توانسته اند تا با استفاده از اسکن چشم، خطرات بیماری های قلبی را پیش بینی کنند. ضمن اینکه در برخی بیمارستان های آمریکا، اسپیکرهای مبتنی بر هوش مصنوعی کار گذاشته شده تا به بیماران بگویند چه کار بکنند و چه کاری انجام ندهند. در ماه مارس نیز محققان متوجه شدند که یادگیری ماشینی می تواند با بهره گیری از فراصوت، نسبت به پزشکان آناتومی قلب را بهتر بررسی کند. در اروپا از هوش مصنوعی برای تشخیص حملات قلبی هنگام تماس های اورژانس نیز استفاده می شود.




منبع: cnet.com
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 41970 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1397/04/07 تعداد مشاهده: 1917
سافت گذر